„Rok v MenARTu se těžko shrnuje do slov, už když si jenom člověk vybaví všechny příležitosti, které se mu díky němu naskytly. Psát a posléze hrát svoje skladby na Pražském jaře, slyšet, co si o nich myslí špičkoví muzikanti, redigovat je přímo na místě tak, aby šly zahrát, účastnit se Composers Summit Prague ... to všechno jsou nenahraditelné zkušenosti. Máloco se ale stále vyrovná tomu mít kolem sebe skupinu nejrůznorodějších skladatelů a možnosti se pravidelně rozvíjet pod vedením Beaty Hlavenkové. Kdyby se mě někdo zeptal, čemu všemu jsem se za tu dobu naučil, nejspíš bych se na pár vteřin zarazil. Už jenom se seznamovat s přístupem ostatních a vidět, jak se společně posouváme, je něco, co jinde než v MenARTu člověk často nezažije, a když přijde na skládání samotné, sotva vím, kde začít. Děkuji!! a to zejména Beatě Hlavenkové za veškerý čas a předanou moudrost, Martinovi Srpkovi Konvičkovi za intenzivní pedagogické vedení, Haně Švajdové za skvělý improvizační seminář na seznamovacím setkání v Olomouci, Ondřeji Komárkovi a Janu Chalupovi, s nimiž jsem měl tu čest hrát na finálním koncertě, a nesčetněkrát i Daně Syrové a celému MenARTu za to, že něco takového tu je, a že jsem mohl být součástí minulého ročníku, na který budu s radostí vzpomínat.“
Timofey Golev, ped. Martin Konvička, ZUŠ Praha 9, Ratibořická, stipendista oboru hudba bez žánrových hranic a autorská tvorba, mentor Beata Hlavenková